google buraya yumruk havaya

Eskiden aklıma gelen cümleleri yazmak için çekinmezken(ki o zamanlar hit sayımız 40-400 arası günlerdi) şimdi belli bi kesime hitap ettiğimiz için(4000-400000 arası :D / hoş okuyan olmuyor o ayrı sorun) rahat rahat saçmalıyamıyorum..

Herneyse.. Hayattan sıkıldığım, insanlardan tiksindiğim bu günlerde farklı bir ses, yeni bir nefes :p Yine başladık saçmalamaya :rolleyes: (rolleyes ney yav, forumda sık sık kullanırım ama anlamını bilmem. sözlükten bi çevireyim bakayım ne demekmiş / hımm anlamı yok sanırım, çıkmadı Türkçe karşıtı :D Zaten çıksa şaşardım, elimi neye atsam dolu birşey bulamıyorum :D)

Yazı amacından çıktı yine, sar başa.

Velasıl, geçenlerde bi arkadaşla yazmış olduğu bi kelime grubunun aramalarındaki site linkini yollamıştı(yazmak istemiyorum ama o kadar emek harcadık :p). Bende deneme amaçlı olarak aynı yazıyı yazdım. Google’a kaydedildiği anda ilk sayfada alt sıralardaydı. Şuan itibari ile 2. sırada görünüyor.. (Arkadaşın sitesi benim siteden iyiydi ama google bana öncelik vermiş sanırım, bu nedenle kısa süreli bi sevinç yaşamştım..)

O yüzden google buraya yumruk havaya deme ihtiyacı hissettim..

Aslında bu tür saçma yazılar yazmak istemiyorum.. Bi kere bu yazının ziyaretçilere faydası yok, tamamen saçma fikirlerden oluşan bir yazı. E dolayısıyla böyle bi yazıyı okuyan ziyaretçi şunu diyecektir. “Ne saçma bir site, otu boku yazıyor..” Ki bunu diyenler sadece kendi bakış açılarının vermiş olduğu yetkiye dayanarak..

Aman desinler desinler, …… yesinler diye bir şarkı vardır.. O şarkıya hiç girmeyelim..

Yazıya faydalı birşeyler ekleyeyim en iyisi. Hemen bi örnek; Tv kanallarını düşünün. Durmadan zaplarsınız ve beyninizde yer etmiş bi kanalı açarsınız.. Bakarsınız, bi müddet sonra baktığınız şeyin(kanalın, programın) sıkıcı olduğunu farkedersiniz “bu ne lan, izlediğim şeye bak” ve ya “bu ne biçim program be” deyip değiştirirsiniz kanalı.. Daha bi değişik bakış açısı ile “bunu niye yayınlıyorlar ki” de diyebilirsiniz..

Bu sadece sizin bakış açınızdır, bakış açısını değiştirdiğiniz zaman farklı şeyler görürsünüz.. Fakat genelde değişmez o bakış açısı.. (bakış açılarına girmeyim zaten girdik gireceğimiz kadar, yazıda uzadı uzayacağı kadar bi nokta koyayım olsun bitsin..)

Amaç “yayın akışı”dır..
(Ve daha göremediğiz bi çok açı.. Ki görmeniz de gerekmez, değiştir kanalı abi.. |: )

0 Response to "google buraya yumruk havaya"

Yorum Gönder