Kadınla Erkeğin ilişkiye Girmesi Videosu

Kadınla Erkeğin ilişkiye Girmesi Videosu

ilişkiye nasıl girilir, önemli mutlaka bakın

ilişkiye nasıl girilir tipi soruların gelmesi üzerine uzmanların önerdiği bir kaç şeyden sizlere bahsedeceğim. ilişkiye nasıl girilir ilişkiye girme yöntemi olarak birkaç önerimiz olacak. evliliklerde kadınların ilk ilişkiye girişidir. erkeklerde bu böyle olmayabilir. Erkekler eşlerini anlamadan bildikleri gibi ilk ilişkide yol takınırlarsa hüsranla karşılaşabilirler. çünkü kadınlarda kızlık zarı patlamaz kan akmazsa genelde patlak olarak tahmin edilir ve o şekil görülür. buda ayrılmalara hatta ölümlere kadar uzanır.

İlişkiye giriyorsanız öncelikle kadının cinsel organına elinizle bakmanız gerekir. eğer kadının cinsel organında bir sulanma yok ise önce ön sevişme yapmanız gerekir. hala bir sıvılık yoksa krem veya vazelin sürünüz. bu tür uygulamalar kadınların hem az canının acımasına hemde zarın patlamasına yardımcı olacaktır. çünkü gerdeğe giren kadın gergindir ve bu yüzdende bu gerginlik cinsel organınada yansıyacaktır. hem acı çekmesine hemde kızlık zarının esnemesine sebeb olur.

1 Response to "Kadınla Erkeğin ilişkiye Girmesi Videosu"

  1. slm ben yasemın bana teklıf eden bı erek tarafından kacırıldım,sonra bana zorla sahıp olmaya calıstı cok cırpındım ama nasıl oldugunu anlamadan surtunme esnasında cok kucuk bı kanama oldu,oda kortu sonra devam etmedı yanı vajınama gırmedı ama kanmadan dolayı korktugum ıcın ondan ayrılamıyorum eger ayrılırsam bıde kız degılsem aılem benı yasatmaz suanda sevmedıgım bırıyle beraberım efger kızsam ayrılabılırım ama degılsem bunu bende ıstemem cvp lutfen

    YanıtlaSil